Конкурс на заміщення вакантної посади секретаря суду
Кремінський районний суд Луганської області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади секретаря суду
Державна служба – це публічна, професійна, політично неупереджена діяльність з практичного виконання завдань і функцій держави.
Державний службовець – це громадянин України, який займає посаду державної служби в органі державної влади, іншому державному органі, його апараті (секретаріаті) (далі – державний орган), одержує заробітну плату за рахунок коштів державного бюджету та здійснює встановлені для цієї посади повноваження, безпосередньо пов’язані з виконанням завдань і функцій такого державного органу, а також дотримується принципів державної служби.
Згідно зі ст. 50 Закону України “Про державну службу” заробітна плата провідного спеціаліста з питань персоналу складається з:
1) посадового окладу – 1723грн;
2) надбавки за вислугу років (на рівні 3 відсотків посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50 відсотків посадового окладу);
3) надбавки за ранг державного службовця;
4) виплати за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов’язків тимчасово відсутнього державного службовця у розмірі 50 відсотків посадового окладу тимчасово відсутнього державного службовця;
5) виплати за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов’язків за вакантною посадою державної служби за рахунок економії фонду посадового окладу за відповідною посадою;
6) премії (у разі встановлення).
Окрім того, державним службовцямв межах фонду оплати праці надається матеріальна допомога на вирішення соціально-побутових питань та допомога на оздоровлення у розмірі, що не перевищує середньомісячної заробітної плати.
Особи, які бажають працювати на вказаній посаді, мають відповідати ряду вимог до професійної компетентності.
Для участі у конкурсі Вам необхідно надати такі документи:
1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмову заяву, у якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
4) копії документа (документів) про освіту;
5) заповнену особову картку встановленого зразка (згідно з інструкцією)
6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік
Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства України з питань державної служби.
Конкурсний відбір відбудеться 11січня 2017 року о 10 год 00 хв.
Додаткову інформацію Ви можете отримати за адресою: 92905 Луганська область, м. Кремінна, пл. Красна 5 або за телефоном: (06452) 3-15-08.
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом від 19.12.2016 р № 28-ОД
УМОВИ
проведення конкурсу
на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» -
секретаря суду
Кремінського районного суду Луганської області
Загальні умови |
|
Посадові обов’язки |
· Веде первинний облік справ і матеріалів, розгляд яких передбачено процесуальним законодавством, забезпечує заповнення обліково-статистичних карток в електронному вигляді. · Забезпечує зберігання судових справ та інших матеріалів. · Веде номенклатурні справи суду. · Здійснює облік і забезпечує зберігання речових доказів. · Здійснює підготовку судових справ із скаргами, поданнями для надіслання до судів вищих інстанцій. · Проводить роботу з оформлення звернення судових рішень до виконання, контролює одержання повідомлень про їх виконання та забезпечує своєчасне приєднання до судових справ. · Веде контрольні та зведені контрольні виконавчі провадження. · Здійснює облік виконавчих документів, які передаються для виконання до державної виконавчої служби. · Проводить перевірку відповідності документів у судових справах опису справи. · Складає за встановленими формами статистичні звіти про результати розгляду цивільних судових справ. · Надає пропозиції щодо складання номенклатури справ суду. · Здійснює підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншу документацію канцелярії суду за минулі роки. · Здійснює прийом громадян, видачу копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в канцелярії суду, та судових справ для ознайомлення учасникам судового розгляду відповідно до встановленого порядку. · Виконує доручення голови суду, керівника апарату суду та старшого секретаря суду щодо організації роботи канцелярії суду. · Дотримується встановлених правил користування комп’ютерною технікою та програмним забезпеченням. · Здійснює роздрукування та видачу електронної копії судового рішення, а також виконавчого документу. · Відповідальна за проведення автоматичного розподілу справ, повторного автоматичного розподілу справ, внесення даних щодо судді у порядку неавтоматичного розподілу у випадках, передбачених чинним законодавством та відповідно до рішення зборів суддів, здійснення автоматичного розподілу судових цивільних справ. · Відповідальна за надсилання до ЄДРСР відомостей щодо набрання судовими рішеннями законної сили у судових справах після закінчення строку для подання апеляційної скарги та набрання законної сили. · Відповідає за виконання документів, введення та редагування інформації в автоматизованої системі документообігу суду щодо руху судової справи (документа) після отримання її суддею (виконавцем) до винесення судового рішення (підготовки відповіді) та перегляд інформації про судову справу (документ). · Виконання вимог Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах м. Києва та Севастополя, Апеляційному суді АРК та ВССУ з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом ДСА України № 173 від 17.12.2013 року
|
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 1723 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія. |
Інформація про строковість чи безстроковість |
Безстроково |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) Копію паспорта громадянина України; 2) Письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3) Письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) Копію (копії) документа (документів) про освіту; 5) Заповнену особову картку встановленого зразка; 6) Декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий 5 рік. Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, може додати до заяви про участь у конкурсі інші документи. У тому числі документи про підтвердження досвіду роботи (копія трудової книжки). Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву за формою про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування. Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства України з питань державної служби та Кремінського районного суду Луганської області |
Дата, час і місце проведення конкурсу |
11 січня 2017 року об 10 00 м. Кремінна Луганська область пл. Красна,5 |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Шевченко Юлія Миколаївна тел. (06454) 2-12-78 inbox@km.lg.court.gov.ua |
Вимоги до професійної компетентності |
|||
Загальні вимоги |
|||
1 |
Освіта |
Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра |
|
2 |
Досвід роботи |
Без вимог |
|
3 |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
|
Спеціальні вимоги |
|||
1 |
Освіта |
вища освіта за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність» |
|
2 |
Знання законодавства |
Конституція України, Цивільний процесуальний кодекс України, Кодекс адміністративного судочинства України, Кримінальний процесуальний кодекс України, Кодекс про адміністративні правопорушення України та інші кодекси України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про очищення влади», Закон України «Про судоустрій і статус суддів» та інші закони. |
|
3 |
Професійні знання |
Відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів |
|
4 |
Якісне виконання поставлених завдань |
1) вміння працювати з інформацією; 2) здатність працювати в декількох проектах одночасно; 3) орієнтація на досягнення кінцевих результатів; 4) вміння вирішувати комплексні завдання; 5) вміння ефективно використовувати ресурси; 6) вміння виробляти пропозиції, їх аргументувати та презентувати |
|
5 |
Командна робота та взаємодія |
1) вміння працювати в команді; 2) вміння ефективної координації з іншими; 3) вміння надавати зворотній зв'язок |
|
6 |
Сприйняття змін |
1) виконання плану змін та покращень; 2) здатність приймати зміни та змінюватись |
|
7 |
Технічні вміння |
Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) |
|
8 |
Особисті компетенції |
1) відповідальність; системність і самостійність в роботі; уважність до деталей; наполегливість; креативність та ініціативність; орієнтація на саморозвиток; орієнтація на обслуговування; вміння працювати в стресових ситуаціях. |
|
|
|
|
|